5 fructe pe care le poți mânca liniștită dacă vrei să slăbești

Cele mai multe persoane care țin diete se feresc de fructe. Dacă vrei să slăbești, există însă câteva fructe pe care le poți consuma în voie, fiind perfecte pentru un regim alimentar sănătos.

5 fructe pe care le poți mânca liniștită dacă vrei să slăbești

Fructele pot fi o adevărată plăcere atunci când vrei să renunți la calorii, sunt sănătoase, dulci și pline de vitamine, așadar devin desertul perfect. Iată care sunt fructele pe care le poți mânca dacă vrei să slăbești:

1. Banane aproape coapte

Persoanele care țin regim tind să nu consume banane, deoarece sunt considerate fructe bogate în carbohidrați, însă bananele aproape coapte au un tip de amidon rezistent. Acesta nu este digerat la fel ca restul: trece prin intestin neschimbat sub forma unei fibre insolubile și în felul acesta se absoarbe mai puțin zahăr. În plus, datorită acestei fibre este controlată mai ușor senzația de foame.

Sfat: Alege bananele verzi-gălbui. Mănâncă-le cu cereale și iaurt pentru a masca gustul ușor amar.

2. Nuca de cocos

Există două motive pentru care cei care țin regim ar trebui să adauge în salata de fructe și în smoothie-uri nucă de cocos proaspătă. În primul rând este factorul de satisfacție. Nuca de cocos este bogată în grăsimi sănătoase, care ajută la încetinirea digestiei zahărului din alte fructe, păstrând senzația de sațietate pentru mai mult timp. În plus, conține un anumit tip de trigliceride care consumă grăsimea pentru un plus de energie în loc să o depoziteze.

Sfat: Nu vrei să spargi o nucă de cocos? Caută în magazine varianta congelată, deja tăiată.

3. Avocado

Da, avocado este de fapt un fruct bogat în grăsimi și fibre (7 grame într-un fruct). Acestea lucrează împreună și dau senzația de sațietate. În plus, grăsimile acestui fruct sunt monosaturate, ceea ce oferă un plus de protecție inimii.

Sfat:
Poți prepara guacamole și poți servi alături chipsuri din făină de grâu.

4. Pitaya sau fructul dragonului

Fructul dragonului arată bine și este și consistent. Un fruct conține 60 de calorii și doar 8 grame de zahăr. În comparație cu alte fructe cu mai multe calorii (mărul are 80-100 de calorii), pitaya este perfect atunci când vrei să slăbești.

Sfat: Taie fructul în jumătate și, cu ajutorul unei linguri, mănâncă pulpa (cu tot cu semințe). Este revigorant, la fel ca un castravete, dar mai dulce.

5. Kiwi

Kiwi este un fruct mic, care poate fi consumat oricând. Fiecare fruct are 5 grame de fibre, multă vitamina C și enzime naturale care ajută la digestia proteinelor.

Sfat: Kiwi este delicios consumat și simplu, dar îl poți folosi oricând și în salate de fructe.

Citește și:
10 mituri despre slăbit pe care nu ar trebui să le crezi niciodată

Foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
peroz.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet