4 moduri de a arde calorii in timpul mersului

Mersul poate fi incadrat in categoria exercitiilor fizice eficiente, insa doar atunci cand e facut cum trebuie.

4 moduri de a arde calorii in timpul mersului

Urmand acesti pasi vei maximiza efectele mersului pentru a avea un consum sporit de calorii.

1. Mentine-ti o postura corecta

Asigura-te ca postura ta in timpul mersului este corecta, ca si cum ai fi un model pe catwalk, o balerina sau o domnisoara eleva la scoala de maniere, care poarta o carte pe cap. Trage-ti umerii in spate, mentine privirea inainte si barbia dreapta.

2. Mergi mai repede, dar nu mari pasul

Din exces de zel poti risca sa faci pasii mai mari, insa trebuie sa te concentrezi mai degraba pe frecventa si ritmul miscarillor. Poti sa-ti numeri pasii timp de 20 de secunde pentru a-ti estima viteza, apoi incearca sa incadrezi in acest interval de timp aproximativ 40 de pasi.

45 de pasi reprezinta un efort aerob moderat, iar 50 de pasi facuti in 20 de secunde sunt deja power walking. Insa incearca sa ajungi in acel punct in mod treptat, nu te forta de la inceput.

3. Flexeaza-ti bratele

E ca la un exercitiu de fizica: bratele flexate sunt mai aerodinamice decat cele intinse si nu-ti vor incetini ritmul. Incearca sa-ti amintesti daca ai vazut vreodata un jogger cu bratele drepte…

4. Accentueaza-ti pasii

Incearca sa mergi mai apasat cu fiecare pas, aceasta regula iti va antrena mai mult muschii si va mari consumul de calorii. Si daca ajungi la concluzia ca iti place mult sa mergi, atat de dragul plimbarii cat si pentru a-ti imbunatati starea fizica, poti sa te apuci de un curs de Nordic Walking.

Foto: sport white shoes from Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet