4 modalitati usoare prin care poti sa pierzi in greutate

Fie ca ai de pierdut 5 sau 50 de kilograme, nu conteaza. Cu totii stim ca este greu sa pierzi in greutate. Insa nu trebuie sa fie chiar asa.

4 modalitati usoare prin care poti sa pierzi in greutate

Acum iti poti face un ritual usor si mult mai placut, daca urmezi aceste 4 trucuri si este posibil sa pierzi in greutate mult mai repede chiar.

1. Bea cat mai multe lichide!

Incearca sa ai tot timpul cu tine o sticla cu apa, deoarece este absolut necesar sa bei cat mai multa apa (depinde de fiecare organism), deoarece aceasta iti va da senzatia de satietate si vei manca mai putin. Ar trebui sa iti incepi dimineata cu un pahar cu apa plata cu lamaie sau grapefruit, de asemenea de fiecare data cand iei masa, dar si intre mese, atunci cand simti nevoia ca ai vrea sa rontai ceva.

Deshidratarea este cauza pentru durerile de cap si lipsa energiei, iar acestea doua te pot face sa crezi ca iti este foame, cand de fapt organismul are nevoie de apa. Daca iti este greu sa iti amintesti sa bei apa pe durata zilei, iti poti seta acest lucru pe telefon, sa te anunte de fiecare data, dar acum exista si aplicatii speciale pentru acest lucru.

2. Incearca aceste exercitii

Cel mai eficient mod prin care poti sa pierzi in greutate este sa faci exercitii la intensitate mare cu pauza intre ele, care includ exercitii de forta pentru tonifierea muschilor, ce ajuta la arderea caloriilor rapid. Intregul antrenament care include si incalzirea, nu necesita mai mult de 45 de minute ca sa fie eficient. De asemenea, poate fi repetat doar de 3 sau 4 ori pe saptamana.

3. Incearca sa mananci aceste alimente la fiecare masa

Fibrele, grasimile sanatoase si proteinele sunt cele trei alimente esentiale de care ai nevoie pentru orice masa si poti repeata cel putin doua, pentru fiecare snack dintre mese. Fibrele iti dau senzatia de satietate, grasimile sanatoase se digera mai greu si astfel nu iti va fi foame atat de repede dupa masa, iar proteinele iti sustin energia. Asa ca, de fiecare data cand te pregatesti sa mananci, fii sigura ca cele trei alimente sunt prezente intotdeauna.

Pentru a iti asigura doza zilnica de fibre, alege fructele proaspete, cerealele integrale si multe legume proaspete. Avocado, alune, seminte si ueiul de masline sunt o alegere minunata pentru a fi sigura ca ai parte de grasimile sanatoase necesare. Atunci cand iti iei doza zilnica de proteine, alege fasolea, alunele si untul de arahide, carne slaba si lapte. Daca mananci din toate cele 3 la fiecare masa, iti va fi mult mai usor sa te simti plina si sa mananci mai putin.

4. Pacaleste-ti creierul

Atunci cand esti la masa, incearca sa mananci din farfurii de dimensiuni mai mici. Acest truc te va forta sa mananci normal, portii bine proportionate, iar faptul ca mancarea va acoperi toata farfuria, iti va convinge creierul ca mananci o portie uriasa. Chiar merge! Acesta este un truc minunat pentru cei care au o problema cu mancatul in exces.

Este posibil sa iti fie greu sa te obisnuiesti cu aceste patru schimbari, dar odata ce ai inceput sa le adaugi in viata ta, ele vor deveni ca si un ritual, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Citeste si:
Cum sa faci mai mult sport, daca esti o persoana sedentara

Text: Alexandra Cristina Miu
Foto: Imaxtree

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Mai multe din health & diet