4 greșeli legate de cafeaua ta care te împiedică să slăbești

Pentru mulți dintre noi cafeaua de dimineață este cea mai bună parte a zilei, însă se pare că anumite lucruri pe care le faci te împiedică să slăbești.

4 greșeli legate de cafeaua ta care te împiedică să slăbești

Unii oameni nu pot avea o dimineață bună fără cafea și îi înțelegem perfect. Această băutură ne ajută să ne concentrăm mai bine, însă dacă încerci să slăbești este momentul să fii mai atentă la alegerile pe care le faci, deoarece anumite obiceiuri fac ca o simplă cafea să aibă sute de calorii.

1. Pui prea multă spumă de lapte

Fie că pui lapte sau spumă, o cantitate prea mare poate fi motivul pentru care te îngrași. Foarte multe formule au numeroși aditivi sau arome artificiale, care transformă gustul cafelei, însă nu îți fac deloc bine pe termen lung. Alege în locul lor alternative mai naturale precum laptele de ovăz, de migdale sau unul slab în grăsimi. Totodată, stai departe de acele formule pline de zahăr.

2. Pui prea mult zahăr

Este normal să adaugi o linguriță sau un cub de zahăr în cafea, însă nu este deloc recomandat să depășești această cantitate. În plus, cafeaua simplă are puține calorii și ajută la accelerarea metabolismului. O alternativă foarte bună la zahăr este să adaugi stevie sau alți îndulcitori naturali.

3. Alegi frappe-urile

Nu spunem că nu ar trebui să te răsfeți din când în când cu o băutură plină de frișcă, însă nu ar trebui să fie alegerea ta de zi cu zi, mai ales dacă vrei să slăbești.

Astfel de băuturi au o cantitate foarte mare de zahăr, ceea ce înseamnă că ai atins limita chiar de la micul dejun, orice altceva fiind deja un surplus, ceea ce duce la acumularea kilogramelor în plus în timp. Alege o cafea simplă și păstrează frappe-ul ca un desert.

4. Înlocuiești micul dejun cu o cafea

Diminețile pot fi foarte agitate, știm asta, însă să nu mănânci micul dejun este una dintre cele mai mari greșeli pe care o poți face. Cafeaua ar trebui să fie un mic supliment care îți aduce mai multă energie, însă nu are o valoare nutrițională potrivită încât să înlocuiască o masă principală a zilei.

Dacă și tu consideri că micul dejun înseamnă cafea, probabil în fiecare după-amiază te confrunți cu diferite pofte alimentare. Încearcă dimineața să mănânci măcar un baton de cereale, un iaurt sau chiar un fruct înainte să bei cafea.

Citește și:
7 alimente care îți vor oferi mai multă energie decât o cană de cafea

Foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Trending news
Mai multe din health & diet