15 sfaturi simple, dar eficiente pentru a avea un corp sănătos și armonios

Nu e nimic mai frustrant decât să te regăsești într-un cerc vicios în care pierzi câteva kilograme doar pentru a le pune înapoi la scurtă vreme, după care iar vei pierde în greutate și iar vei încerca să slăbești și tot așa la INFINIT.

15 sfaturi simple, dar eficiente pentru a avea un corp sănătos și armonios

Te ajutăm să obții un corp sănătos și armonios, siluetă pe care să o și păstrezi pentru mai mult de câteva luni! Fără reguli stricte, fără un program interminabil la sală, fără weekenduri cu mese de compensație – doar un mod de viață sănătos și echilibrat!

Aceste sfaturi te vor ajuta să înțelegi exact ce înseamnă un corp sănătos și armonios și care sunt cele mai bune moduri în care poți opri fluctuațiile stresante de greutate!

1. Găsește persoane care să te motiveze

Un antrenor personal sau chiar prieteni și familie care să te susțină sunt elemente cheie care fac diferența între stilul de viață sănătos și obiceiurile trecătoare.

2. Fii atentă la ceea ce mănânci

Atunci când vine vorba de mesele zilei, trebuie să fii atentă la semnalele organismului atunci când îți este foame și mănâncă doar până când te saturi – nu până te simți plină. Fii conștientă atunci când mănânci și evită să iei gustări în fața televizorului sau în timp ce conduci.

3. Dormi minim 7 ore pe noapte

Odihna de calitate din timpul nopții oferă corpului ocazia de a se regenera și reîmprospăta. Prea mult sau prea puțin somn pat altera nivelul hormonal în măsura în care greutatea să fluctueze. Recomandările specialiștilor sunt de a avea un program constant și de a dormi 7-9 ore pe noapte.

4. Monitorizează-ți progresul, dar nu face o obsesie din asta

Cântărește-te la începutul unei diete și apoi verifică din când în când progresele pe care le faci, dar nu îți verifica zilnic greutatea! Un alt sfat important este să te cântărești mereu în aceeași perioadă a zilei deoarece greutatea poate fi diferită dimineața față de seara înainte de culcare.

5. Contorizează ce mănânci

Asigură-te că la fiecare masă nu ai mâncat prea mult sau prea puțin. Studiile arată că în general oamenii subestimează cu mult valorile nutriționale ale mâncărurilor, așa că cea mai bună idee este aceea de a măsura totul pentru a fi sigură că alegerile culinare pe care le faci sunt cele corecte.

6. Pune accentul pe fibre

Fibrele, dacă nu știai, ajută la senzația de sațietate! În plus, fibrele nu ajută doar la digestie, ci sunt unul dintre nutrienții importanți în menținerea unei diete sănătoase. Fructele, legumele, nucile, semințele și cerealele integrale sunt câteva exemple de alimente pe care ar trebui să le introduci în dietă pentru un plus de fibre!

7. Servește alimente sănătoase și consistente

Îndrăgește și bucură-te de mâncarea pe care o consumi! Cheia succesului este aceea de a consuma tot ceea ce îți place, dar în cantități moderate. Fă în așa fel încât farfuria să fie plină de mâncâruri diversificate, bogate în nutrienți și savuroase!

8. Permite-ți mici plăceri

Este foarte bine să mănânci desert! Păstrarea unei greutăți constante se bazează pe o relație îngăduitoare cu mâncarea – nu pe stresul constant al unei diete stricte! Sănătatea este extrem de importantă, dar la fel este și faptul că suntem oameni și, să fim sinceri, cu toții iubim o felie de tort! O singură zi de indulgență nu îți va ruina dieta, la fel cum o singură zi de mancat sănătos nu te va însănătoși pe loc.

Citește și:
Ce alimente ar trebui să consumi pentru un abdomen plat și tonifiat

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Noizz
Psychologies
Mai multe din health & diet