15 moduri prin care sa te simti mai supla intr-o singura zi

O silueta frumoasa si armonioasa cere timp si sacrificii, insa exista cateva metode rapide si simple prin care poti ajunge sa te simti mai suplu intr-o singura zi.

15 moduri prin care sa te simti mai supla intr-o singura zi

Citeste sfaturile urmatoare despre ce sa faci pe tot parcursul unei zile pentru ca la sfarsitul acesteia sa te simti mai supla!

1. Dimineata: Bea apa calda cu lamaie.

O cana de apa calda cu lamaie dimineata iti trezeste sistemul digestiv si il ajuta sa se puna in miscare. Poti bea si ceai verde cu lamaie daca nu iti place gustul apei calde simple.

2. Dimineata: Nu consuma lactate.

Multi oameni simt un disconfort dupa ce consuma lactate. Daca este si cazul tau, renunta la smantana sau la iaurt pentru masa de dimineata. Poti gasi multe retete pentru un mic dejun fara lactate.

3. Dimineata: Detoxifiaza-te cu yoga.

Pozitiile de yoga te ajuta sa elimini toxinele din corp si iti ajuta sistemul digestiv. Poti gasi, de asemenea, multe antrenamente de yoga usoare, pentru dimineata, care sa te ajute sa te trezesti si sa iti dea o buna dispozitie.

4. Intre dimineata si pranz: Ia o gustare tropicala.

Ananasul si papaya contin enzime care te ajuta sa elimini senzatia de greutate. Iti poti face rapid si simplu un smoothie din papaya, ananas si apa de cocos pentru o gustare delicioasa intre masa de dimineata si cea de pranz.

5. Toata ziua: Incetineste.

Daca mananci prea repede, poti ingera aer si acesta poate ramane blocat in sistemul tau. Mesteca incet si calm ca sa poti sa previi acest lucru.

6. Toata ziua: Nu mesteca guma.

Guma te face sa inghiti foarte mult aer, iar acest lucru nu este necesar deloc. De asemenea, foarte multe gume de mestecat contin anumite ingrediente care nu sunt benefice pentru sistemul digestiv.

7. Toata ziua: Bea mai multa apa.

Apa ajuta la eliminarea toxinelor si a sarii din sistemul tau. Aminteste-ti ca trebuie sa bei cat de multa apa posibil pe tot parcursul zilei. Ia-ti o sticla de apa mereu cu tine.

8. Dupa-amiaza: Mananca quinoa.

Quinoa contine multi nutrienti, printre care fibre si potasiu, care sunt foarte importanti pentru sistemul digestiv. Fa-ti o salata cu quinoa si adauga kale, spanac sau afine pentru un pranz delicios si satios.

9. Toata ziua: Tine-ti portiile sub control.

Motivul pentru care te simti plina ar putea fi marimea portiilor tale. Daca observi ca te simti constant plina dupa ce mananci, incearca sa le micsorezi sau chiar sa le injumatatesti.

10. Dupa-amiaza: Ia o gustare bogata in fibre.

Multe femei nu consuma destule fibre, iar acestea sunt cheia pentru a te simti energizata si satula. Ar trebui sa consumi intre 25 si 30 de grame de fibre pe zi; poti ajunge la aceasta cantitate daca mananci alimente precum avocado, zmeura sau pere.

11. Seara: Sari peste obisnuitele cocktail-uri.

O bautura cu alcool te poate face sa te simti peste masura de plina. Nu numai ca alcoolul poate cauza probleme de digestie, insa zaharul pe care il contine poate avea si el efecte negative asupra starii tale.

12. Cina: Alege sparanghelul.

Sparanghelul imbunatateste sanatatea digestiva prin stimularea cresterii bacteriilor bune din corp. Mananca o cina formata din legume si adauga si niste proteine precum puiul sau pestele. Poti gasi foarte multe retete din care sa te inspiri ca sa gatesti sparanghelul.

13. Seara: Sari peste desert.

Mancarurile grase si cu mult zahar te pot face sa te simti foarte plina, iar la fel pot face si indulcitorii artificiali. Sari peste deserturile pline de carbohidrati si de zahar si alege fructe proaspete.

14. Seara: Bea un ceai.

Mirodeniile precum scortisoara sau ghimbirul te pot ajuta sa iti cureti sistemul. De asemenea, si ceaiul de menta te poate ajuta sa iti calmezi stomacul, asa ca opteaza pentru un ceai dupa masa de seara.

15. Noaptea: Du-te la culcare devreme.

Somnul te ajuta sa iti reglezi metabolismul. Mentine-ti corpul in cea mai buna forma asigurandu-te ca ai parte de 7-9 ore de somn pe noapte.

Foto: Arhiva Revistei ELLE

Recomandari
peroz.ro
evedete.ro
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet