12 trucuri pentru a deveni mai sanatoasa in doar o saptamana

Roma nu a fost cladita intr-o zi, asa ca nu cere de la tine sa iti schimbi complet stilul de viata cu unul sanatos asa, peste noapte.

12 trucuri pentru a deveni mai sanatoasa in doar o saptamana

Sunt insa cateva mici schimbari pe care le poti face chiar acum si care te vor face sa te simti mai frumoasa si mai sanatoasa dupa doar o saptamana. Iata ce poti face!

Fa-ti manichiura

Daca nu stii ce sa faci cu mainile cand stai in fata televizorului, in loc sa rontai doua ore chipsuri ai putea sa iti faci manichiura. Nu numai ca iti va tine mainile ocupate, dar vei uita complet de snacksuri.

Respira

Cand suntem foarte stresati uitam sa mai respiram. Respiratia sacadata creste reactiile negative ale organismului la stres. Una dintre aceste reactii este apetitul exagerat pentru mancare si senzatia de foame. Asa ca, data viitoare cand simti nevoia sa te napustesti asupra unui platou cu burgeri si cartofi prajiti, inchide ochii si respira profund.

Mesteca

Problema cu mancarea procesata este ca se mananca prea usor fara a mai fi prea mult mestecata. Iar asta inseamna ca pierdem cea mai mare parte a nutrientilor. Asa ca incearca sa consumi cat mai multe alimente neprocesate sau, cel putin, mesteca de doua ori mai mult decat in mod normal.

Stai in picioare

Nu toti avem timp sa mergem la sala dar putem cel putin sa ne ridicam de pe scaun in fiecare ora. Poate parea ceva lipsit de importanta, dar vei vedea diferenta in timp.

Dormi

In timpul somnului, intreg organismul se regenereaza – tesuturi, musculatura, ten. Creierul isi reorganizeaza amintirile si le consolideaza astfel incat, cand ne trezim, informatia sa fie clara. Lipsa somnului influenteaza felul in care aratam si ne simtim, starea de spirit, abilitatea de a invata si ne poate afecta chiar si judecata. Si da, un somn nesatisfacator lasa urme adanci pe fata noastra. Asta pentru ca lipsa somnului de calitate suprima productia de colagen, proteina care protejeaza tenul impotriva razelor UV si care regenereaza tenul, intarziind aparitia ridurilor. Lipsa somnului scade totodata producerea de estrogen si progesteron, care sunt raspunzatoare la randul lor de producerea de elastina, vitala pentru elasticitatea pielii. Si lista efectelor negative ar putea continua la nesfarsit.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet