10 sfaturi utile daca vrei sa slabesti cand ai un program incarcat

Programul tau poate fi mereu incarcat, mai ales daca ai un job full-time, iar acest lucru iti poate pune piedici in lupta cu kilogramele in plus.

10 sfaturi utile daca vrei sa slabesti cand ai un program incarcat

Pentru ca stim cat de greu poate fi sa slabesti atunci cand simti ca nu mai ai timp de nimic, ti-am pregatit 10 sfaturi care te vor ajuta sa ajungi mai usor la rezultatele dorite.

1. Programeaza-ti antrenamentele

Probabil ai o agenda in care iti notezi intalnirile si iti programezi toate lucrurile pe care trebuie sa le faci, inclusiv cumparaturile. Ce-ar fi daca in aceasta agenda ti-ai programa si antrenamentele? In felul acesta le vei trata cu seriozitate, la fel ca pe orice alta intalnire. Poti alege si diferite clase de antrenamente, unde va trebui sa ajungi la o ora fixa. Incearca in fiecare duminica sa iti aranjezi programul si sa iti notezi antrenamentele pentru saptamana urmatoare.

2. Fa miscare dimineata

Intalniri tarzii, evenimente seara, iesiri cu colegii – exista foarte multe lucruri care te pot impiedica sa faci sport seara, asa ca cel mai bine este sa incerci sa faci asta dimineata. Sa te trezesti mai devreme ca sa faci sport cu siguranta nu va fi usor, mai ales daca nu esti o persoana matinala, insa vei vedea ca te vei simti mai bine si va deveni curand parte din rutina ta.

3. Noteaza-ti caloriile

In trecut ar fi fost dificil sa iti notezi caloriile pe o foaie, insa acum datorita diferitelor aplicatii totul este mult mai usor. Incearca sa introduci zilnic in aceasta aplicatie tot ce mananci, in felul acesta vei observa daca trebuie sa consumi mai putine calorii. Totodata poti vedea care sunt cele mai sanatoase alimente si iti poti urmari evolutia.

4. Pregateste-ti pranzul de acasa

In fiecare duminica incearca sa te gandesti la ce ai vrea sa mananci saptamana urmatoare la pranz. Daca iti pregatesti singura mancarea si o iei la birou, vei controla mult mai bine cate calorii consumi. In plus, in felul acesta vei consuma alimente mai sanatoase si nu vei fi tentata de o felie de pizza plina de grasimi.

5. Adu-ti variante sanatoase de mic dejun la birou

Este bine sa ai mereu la birou optiuni sanatoase, neperisabile de mic dejun. De exemplu poti aduce fulgi de ovaz, fructe confiate, seminte, nuci, unt de arahide si iti poti pregati ceva rapid. Daca te plictisesti de fulgii de ovaz, adu-ti dimineata fructe proaspete si iaurt si combina-le. Simplu si sanatos!

6. Lasa la vedere alimentele sanatoase

In loc sa te duci la tonomat pentru o gustare, cumpara-ti cateva fructe si pune-le pe birou in fiecare luni dimineata. Atunci cand vrei sa mananci ceva, ia unul din ele si in felul acesta iti vei potoli pofta cu ceva sanatos, plin de vitamine. In plus, probabil nu vei dori sa se strice, asa ca vei fi putin fortata sa consumi zilnic cate un fruct.

7. Incearca sa gasesti un mod convenabil de a merge la sala

Daca iti este greu sa iti faci antrenamentele deoarece programul de la locul de munca este prea incarcat, incearca sa iti gasesti o sala aproape de job. In felul acesta poti merge inainte de munca sau in pauza de masa. In plus, este posibil ca in unele locuri sa iti poti inchiria un dulap in care poti sa iti lasi echipamentul sau hainele pentru birou.

8. Stabileste antrenamente impreuna cu alti oameni

Pentru a mai schimba din cand in cand atmosfera de la antrenamente, intreaba-ti colegii daca vor sa iasa la alergat dupa orele de munca. Sa ai un partener de fitness pe care te poti baza te poate motiva. In plus, cu o persoana langa tine totul va fi mai distractiv!

9. Fa-ti o regula atunci cand vine vorba de bauturi: alege una singura

Atunci cand iesi dupa munca impreuna cu colegii incearca sa nu consumi foarte multe bauturi alcoolice. Poti alege un pahar de vin, care se bea mai incet si in felul acesta vei evita o multime de calorii. Pana vei termina paharul de vin, cei mai multi colegi probabil se vor gandi sa mearga acasa.

10. Strecoara-ti un antrenament si in weekend

Daca in timpul saptamanii nu poti merge la un antrenament, incearca sa il faci in weekend, de exemplu sambata dimineata. Desigur vei prefera sa iti petreci diminetile in pijamale, insa vei fi plina de energie tot weekend-ul daca vei face sport.

Text: Georgiana Livadaru

Foto: Arhiva Revistei ELLE

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din health & diet