10 moduri ușoare în care poți scăpa de grăsimea de pe abdomenul inferior

Grăsimea de pe abdomen nu este doar enervantă, dar este și foarte dificil să scapi de ea. Grăsimea din partea inferioară a abdomenului apare când duci un stil de viață sedentar și consumi foarte multe alimente bogate în zahăr și carbohidrați.

10 moduri ușoare în care poți scăpa de grăsimea de pe abdomenul inferior

Să scapi de grăsimea din partea inferioară a abdomenuului poate fi foarte difici dar nu imposibil. Cu un plan de dietă corespunzător și puțin sport poți reuși.

Mai jos ai o listă cu 10 lucruri pe care le poți face pentru a scăpa de această problemă.

1. Redu cantitatea de calorii

Pentru a scăpa de grăsimea din partea inferioară a abdomenului, ai grijă la numărul de calorii pe care le consumi și evită alimentele ce conțin grăsimi saturate. Încearcă să consumi feluri de mâncare care au multe fibre pentru a menține nivelurile ridicate ale metabolismului.

2. Stresul

Stresul poate cauza o creștere a cortizonului, un hormon care cauzează menținerea grăsimilor în organism. Pentru a menține nivelurile cortizonului stabile, consumă mâncăruri cu o cantitate de zăhar scăzută.

3. Ceaiul verde

O băutură excelentă care o să te ajute să scapi de grăsimea de pe abdomen. Studiile au arătat că persoanele care beau două pahare de ceai verde pe zi au pierdut de 16 ori mai multă grăsime față de cei care nu au consumat niciodată ceai verde.

4. Antrenament interval

Acest tip de antrenament este cel mai eficient atunci când vrei să scapi de grăsimea de pe partea inferioară a abdomenului. Acesta variază între cardio intens și cardio relaxat care te poate ajuta să arzi mai multe calorii.

5. Dieta

Cel mai bun mod în care poți scăpa de grăsimea de pe abdomen este prin intermediul unei diete echilibrate. Dieta ta ar trebui să includă fructe cu puține calorii, legume și alimente de grâu. Evită consumarea dulciurilor și a alimentelor bogate în grăsimi.

6. Apă

Bea multă apă pe parcursul zilei pentru a elimina toxinele din organism. Apa ne oferă acea senzație de sațietate și taie pofta de băuturi zaharoase.

7. Somnul

Asigură-te că ai dormit 8 ore în fiecare noapte, acest lucru o să te ajute să scapi de grăsimea de pe abdomen. Atunci când nu dormi cât ar trebui, organismul tău eliberează un hormon numit grelină, care o să provoace o poftă de zahăr și alte grăsimi. Un somn cât mai profund te poate ajuta să scapi de stres și te v-a ajuta să te simți mai fresh.

8. Spune nu alcoolului

Încearcă să limitezi cantitea de alcool pe care o bei. Alcoolul conține calorii și grăsimi care se acumulează pe talie, iar abdomenul tău nu va arăta așa cum îți dorești. Gândește-te de două ori înainte să bei ceva, dacă vrei să slăbești.

9. Sport, sport și iar sport

Un studiu a arătat că persoanele care practică cardio într-un mod moderat în fiecare zi, pot scăpa de grăsimea de pe abdomenul inferior. Exercițiile cardiovasculare îți pun în funcțiune metabolismul și ard caloriile. Fie că e jogging, mersul pe jos sau înotul, toate acestea te pot ajuta să scapi de kilogramele în plus.

10. Nu renunța la mesele principale ale zilei

Cel mai bun mod în care îți poți grăbi metabolismul este să mânânci în mod regulat și în porții cât mai mici. În loc să consumi 3 mese mari, înlocuiește-le cu 6 mese mici (3 mese principale și trei gustări). Încearcă să te bucuri de masă și să mănânci încet.

Citește și:
7 trucuri pentru un abdomen de invidiat

Text: Victoria Lupascu
Foto: Instagram (@weworewhat)

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Trending news
Psychologies
Mai multe din health & diet