10 activitati care te scapa de durerile de spate

Exista mai multe activitati care ne ajuta sa scapam de durerile de spate. Haideti sa aflam care sunt acestea!

10 activitati care te scapa de durerile de spate

1. Yoga

Intr-un studiu britanic, participantii care au avut dureri de spate si care au mers o data pe saptamana, timp de trei luni, la cursuri de yoga au simtit o ameliorare a durerii si au avut o mai buna mobilitate a spatelui fata de cei care au ales tratametul medicamentos.

2. Stretching

Acelasi studiu din Marea Britanie a demonstrat ca stretching-ul este la fel de eficient ca yoga. In aceasta cercetare lectia saptamanala de stretching pe care participantii au avut-o a durat 50 de minute si in timpul acesteia au fost efectuate 15 exercitii pentru toate grupele de muschi, dar punand accent pe cei ai trunchiului si ai picioarelor. Rezultatele au fost pozitive si au aratat ca stretching-ul amelioreaza intr-adevarat durerile de spate.

3. Nordic Walking

Aceasta activitate care se practica in aer liber este mai mult decat un simplu sport. Nordic Walking este cunoscut ca fiind baza pentru pregatirea fizica a multor discipline sportive, dar si o metoda terapeutica – si aici fiti atente – pentru recuperarea abilitatiilor motorii in urma accidentelor. Este ideal pentru imbunatatirea circulatiei singelui, a posturii spatelui si tonifiaza aproximativ 90% din musculatura corpului. Din fericire, de ceva vreme exista o scoala de Nordic Walking si in Bucuresti si puteti profita' si voi de beneficiile acestei discipline.

4. Acupunctura

Este posibil ca ideea de ac sa nu te incante foarte tare, insa aceasta metoda te poate scapa de durerea de spate. Intr-un studiu legat de medicina alternativa, au fost supuse la tratament doua grupuri de persoane. La final, persoanele care au incercat tratamentul prin acupuntura, au simtit o ameliorare a durerii fata de cele care au primit tratamentul medicamentos. Celor din urma le-a disparut durerea doar in perioada in care le-a fost administrata medicatia. Poate te razgandesti, totusi, in privinta acelor.

5. Exercitii pentru tonifiere a muschilor

De multe ori, durerile de spate apar si din cauza muschilor slab dezvoltati. Pozitia incorecta pe care multe dintre noi o avem atunci cand stam pe scaun este cauzata de faptul ca muschii spatelui sunt slabiti. De aceea, sa faci exercitii pentru aceasta parte a corpului te va ajuta sa scapi in timp de durerea de spate. Fiecare sala de fitness are un antrenor care iti sta la dispozitie pentru orice nelamurire. Spune-i despre durerea ta de spate si intreaba-l ce exercitii iti recomanda pentru acest lucru.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Mai multe din health & diet