Prada nu crede în lacrimi

Mi-a fost imposibil să nu mă gândesc la un film sovietic cu mare succes de casă în momentul în care am văzut colecția Prada.

Prada nu crede în lacrimi

Deși acest tip de glamour – un mix între ecourile feminine ale anilor ’50 & tipul de revoltă al anilor ’70 – este specific Prada și Miuccia, alături de echipa de creație, îl stăpânesc foarte bine, eu m-am gândit la o plimbare de primăvară prin Moscova anilor ’80.

Mi-o pot ușor imagina pe Ludmila Gurcenko îmbrăcând topurile din jerse sau fustele aurii din piele, în „Gară pentru doi”. La fel cum mi-o imaginez făcând cumpărături la o alimentară comunistă, purtând cu grație o sacoșă împletită din rafie. Sau, seara, la dans, etalând cel mai amuzant colier din scoici.

Bref, Prada are acest talent – reușește să trezească nostalgii. Și mai face o chestie interesantă – scoate, în permanență, piese care devin obiecte de colecție. Să ne gândim la aparițiile impecabile ale lui Gwyneth Paltrow care, din când în când, la evenimente, apare în rochii Prada din perioada anilor ’90.

Această colecție propune un număr halucinant de referințe și un mix incredibil de materiale, dar este atât de unitară. Nimic nu este lăsat la întâmplare – print-urile geometrice arată fabulos alături de pantofii cu toc mediu și vârf pătrat, pălăriile au ceva ridicol-amuzant, dar se integrează perfect în styling, mătasea este combinată lejer cu piele sau croșet, totul pentru un regal vizual care descrie realitatea modei contemporane, în cea mai pură formă.

Citește și:
Stilul contează chiar și pentru cei care cred că nu contează!

Foto: Imaxtree

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din fashion