(P) Tommy Hilfiger lansează colecțiile TOMMY JEANS Primăvară 2019 și TOMMY SPORT pentru femei și bărbați

Tommy Hilfiger anunță lansarea campaniilor pentru colecțiile TOMMY JEANS Primăvară 2019 și TOMMY SPORT pentru femei și bărbați.

(P) Tommy Hilfiger lansează colecțiile TOMMY JEANS Primăvară 2019 și TOMMY SPORT pentru femei și bărbați

TOMMY JEANS

Campania globală TOMMY JEANS pentru Primăvară 2019 în colaborare cu o comunitate de tinere talente, printre care cântăreața și compozitoarea Lolo Zouaï, cântăreața și compozitoarea Kilo Kish, rapper-ul Saba, și modelele Sofia Mechetner și Hunter Chung. Campania, care va debuta în februarie 2019, îmbrățișează moștenirea muzicală a brandului și sărbătorește pasiunea și determinarea tinerei generații de talente muzicale.

Campania a fost fotografiată de Clara Balzary pe străzile New York-ului și conduce comunitatea globală digitală TOMMY JEANS într-o călătorie menită să celebreze muzica și stilul cu un spirit irevențios. Mood-ul este modern și fresh, cu grupul eclectic al celor cinci care poartă look-uri inspirate de stradă în orașul în care s-a născut marca TOMMY HILFIGER, iar muzicienii îți construiesc viitorul. Prima campanie destinată mediului mobile include interviuri exclusive ale comunității de ambasadori de brand care vorbesc despre modul în care și-au croit propriul drum în industria muzicală, conduși de dorința puternică de a-și transforma visele în realitate.

Colecția TOMMY JEANS Primăvară 2019 pentru femei și bărbați celebrează tradiția bogată pentru denim a brandului, revigorând stilurile clasice americane cu o notă ireverențioasă. Siluetele preferate, precum modern tapered și mom jean sunt reimaginate în variantă din bumbac reciclat cu eco-spălări care folosesc mai puțină apă, mai puține substanțe chimice, mai puțină energie și finisaje second life. Stilurile sunt modernizate cu logo-ul iconic TOMMY HILFIGER amplasat în locuri neașteptate și celebrează elementele sustenabile ale colecției cu patch-ul verde TOMMY JEANS. Cămășile și tricourile stil Oxford supradimensionate prezintă dungi, precum și culori pop ca lavandă și albastru deschis care adaugă un twist fresh, tineresc. O colecție cu un spirit rebel, care va rezona cu fanii pieselor cool, premium, unice din denim.

Colecția TOMMY JEANS este disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS.

TOMMY SPORT

Linia vestimentară TOMMY SPORT îmbină ADN-ul clasic american al brandului cu cele mai bune design-uri sportive. Punând confortul pe primul plan, ținutele sport de bază integrează tehnologia de compresie, țesăturile impermeabile, materialul respirant și elementele elastice cu un twist contemporan.

Piesele bazate pe performanță sunt construite ergonomic pentru o mișcare optimă și utilizare multiplă pentru următoarea generație de consumatori care abordează wellness-ul, activitățile în aer liber și fitness-ul ca mod de viață. De la porțile fabricii, până în oraș, până la pista de alergare, colecția oferă funcții sportive și o estetică bazată pe bogata tradiție a brandului TOMMY HILFIGER. Colecția TOMMY SPORT Primăvară 2019, care include articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, va fi disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate și prin parteneri selectați.

„Să fii activ a devenit un mod de viață și a schimbat felul în care ne îmbrăcăm, generațiile noi urmărind un design care să se potrivească stilului lor de viață”, a spus Tommy Hilfiger. „Îmbrăcămintea trebuie să urmeze această tendință și de aceea ieșim în întâmpinarea așteptărilor consumatorilor cu TOMMY SPORT, care aduce o notă cool și îndrăzneață performanței. Ducem piese iconice din arhiva noastră spre viitor, cu materiale și execuții sportive clasice modernizate”.

Colecția TOMMY SPORT Primăvară 2019 pentru bărbați și femei re-energizează stilurile clasice de vestimentație sportivă cu un twist versatil potrivit atât pe pista de alergare cât și în oraș. Colecția modernizează piesele sportive de bază, incluzând sutiene sportive, leggings, pantaloni scurți și maiouri în culori contrastante, grafică supradimensionată, bandă dungată și detalii neașteptate. Piesele prezintă noul logo TOMMY HILFIGER, inspirat de steagul emblematic TOMMY HILFIGER, care celebrează ADN-ul brandului cu o paletă îndrăzneață de culori roșu, alb și albastru. Materialele sustenabile și ușoare, împreună cu funcționalitățile tehnice redau o colecție ce îmbină rafinamentul tehnic cu o notă pătrunzătoare.

Colecția TOMMY SPORT va fi disponibilă în magazinele selecționate începând cu finalul lunii martie.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Trending news
Mai multe din fashion