(P) Beko anunță Tehnologia AutoDose și lansează primul hub de conținut optimizat SEO și ghid complet de informare despre mașinile de spălat vase din România

Beko, liderul pieței europene de electrocasnice, anunță în premieră pentru piața locală Tehnologia AutoDose și lansează cu această ocazie primul ghid digital complet de informare din România despre mașinile de spălat vase, prin hub-ul de conținut optimizat SEO regăsit în platforma MythWashers. 

(P) Beko anunță Tehnologia AutoDose și lansează primul hub de conținut optimizat SEO și ghid complet de informare despre mașinile de spălat vase din România

     Beko este primul producător de aparatură electrocasnică din Europa și de pe piața locală care a echipat mașinile de spălat vase de uz casnic cu Tehnologia AutoDose – aceasta dozează automat la fiecare spălare cantitatea optimă de detergent lichid, pentru a asigura o curățare eficientă. Mai mult, recipientul pentru detergent trebuie să fie încărcat o singură dată pe lună, astfel încât să asigure autodozarea pentru mai multe spălări. 

     “Categoria mașinilor de spălat vase, emergentă în România, se bucură de un interes sporit din partea consumatorilor, înregistrând o creștere anuală de două cifre procentuale. De aceea, odată cu lansarea primului hub holistic de conținut, respectiv a primului ghid digital complet despre mașinile de spălat vase, anunțăm Tehnologia AutoDose, care dincolo de inovație, aduce un plus de confort consumatorilor” – Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director Arctic

      Beko anunță, de asemenea, lansarea primului ghid digital complet adresat consumatorilor români despre mașinile de spălat vase, MythWashers, o platformă online de conținut care își propune să demonteze miturile de percepție ale consumatorilor asupra acestei categorii, oferind informații clare și reale.

      MythWashers oferă utilizatorilor toate informațiile legate de mașinile de spălat vase într-un singur loc. Platforma holistică de conținut, optimizată SEO, are în vedere, în primul rând, top 10 mituri despre categorie, demontate cu cifre, date și statistici, prezentate într-un limbaj accesibil. Mai mult, peste 120 de pastile de tehnologie, grupate pe patru subiecte principale de discuție, acoperă toate întrebările despre alegerea modelului potrivit, instalare, folosire și întreținere. Navigând mai departe în platformă, miturile sunt demontate de tehnologiile cu care mașinile de spălat vase Beko sunt echipate, ilustrate cu foto, video și animații CGI, precum și de o mini-serie de trei clipuri video de tip testimonial, în care posesori de mașini de spălat vase își împărtășesc experiența personală cu acestea.

      „MythWashers reflectă esența brandului Beko, pentru că atinge subiectul tehnologiilor inovatoare și le traduce într-un limbaj accesibil și prietenos, cu beneficii clare. Campania pornește de la nevoia consumatorilor de a găsi informații reale și relevante despre categorie într-un singur loc, lucru care nu a fost posibil până la lansarea platformei. Studiile arată că majoritatea consumatorilor se documentează amănunțit pe Internet înainte de o achiziție de aparatură electrocasnică, așa că acum au acest unic punct de contact în care toate întrebările lor își vor găsi un răspuns, în oricare pas al procesului decizional s-ar afla.” – Alexandra Pascu, Brand Manager. 

Despre Beko

Beko este liderul pieței europene pe segmentul de electrocasnice independente și al doilea cel mai mare brand de electrocasnice de pe continent. Este, de asemenea, brandul cu cea mai rapidă creștere pe piața europeană, din 2000. Beko este brandul internațional de electrocasnice al Arçelik Group și Partener Principal al echipei de fotbal FC Barcelona.

Beko în România

Beko a intrat în portofoliul Arctic în 2003, la scurt timp după preluarea pachetului majoritar al Arctic de către grupul Arçelik. Brandul s-a lansat pe piața din România printr-o gamă completă de electrocasnice, care se diferențiază prin tehnologiile de ultimă oră pe care le integrează și printr-un design modern de produs. De la sub-game de produse special create pentru tinerele familii cu copii (gama Bebeko by Beko, 2005), soluții ingenioase pentru iubitorii de animale (mașina de spălat rufe cu funcția specială PET) sau tehnologia revoluționară cu lumină albastră din gama Beko Smart Blue Line, Beko și-a consolidat poziționarea de brand premium inovator și a devenit una din primele mărci de electrocasnice preferate de români.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Trending news
Mai multe din elle decoration