ELLE x ROUGE G de GUERLAIN: rujul cu o istorie de peste 60 de ani

În această primăvară, Guerlain relansează Rouge G într-o nouă formulă și într-un ambalaj irezistibil, mai exact un etu care poate fi ales în funcție de stil și stare. Dacă te-am făcut curioasă, află toate detaliile despre acest ruj-bijuterie!

ELLE x ROUGE G de GUERLAIN: rujul cu o istorie de peste 60 de ani

Alchimiștii Guerlain au creat 15 nuanţe noi de Rouge G, cu o formulă excepțională, disponibile în opt carcase care pot fi schimbate între ele. Îmbogățit cu ultima generație de pigmenți și ingrediente active, ca acidul hialuronic, untul de mango sau jojoba, Rouge G de la Guerlain reprezintă echilibrul perfect între o culoare intensă și un complex de îngrijire al buzelor. Iar pentru a testa Rouge G așa cum se cuvine, am organizat un brunch ELLE x Guerlain, ocazie care ne-a permis să ne alegem nuanța perfectă, alături de carcasa de ruj preferată.

Rouge G, ce carcasă de ruj te atrage?

Să fim sincere, este o misiune dificilă să fii nevoită să alegi dintre noile culori și etu-uri pentru că toate arată, nu bine, ci foarte bine! Pe buze, rujul se simte fin și hidratant, cu o textură care se menține pe buze câteva ore, iar carcasele sunt atât de prețioase, diferite și atrăgătoare, de nu știi ce să alegi mai întâi.

De la rujul original Rouge G, la varianta personalizată

Pentru că este un ruj atât de special, cu un timeline istoric impresionant și iubit de foarte multe femei, îți dăm câteva detalii despre cum și-a câștigat statutul de ruj-simbol.

Cum poate știi deja, pe vremea civilizațiilor antice, de la sumerieni, egipteni, până la Imperiul Roman, femeile și bărbații apelau la diverse modalități pentru a-și colora buzele: fructe de pădure, henna, plante sau insecte (coșenila). În Evul Mediu, dezvoltarea creștinismului influențează purtarea rujului în societate – buzele roșii erau considerate un act de ofensă -, iar Papa emite o directivă privind interzicerea produselor cosmetice. 1870 marchează evoluția machiajului, rujul devenind un simbol al rebeliunii feministe din acel moment, iar Guerlain reușește să surprindă prin crearea primului ruj de tip baton, Ne m’oubliez pas, în ambalaj auriu și cu un mecanism push-up. Până la sfârșitul secolului, folosirea constantă a rujului de către actrițe, pe scenă, dar și în afara acesteia, fac în cele din urmă ca rujul să devină popular, iubit și dorit de către toate femeile. Guerlain lansează în 1956 Rouge G, cu o textură excepțională, ce devine în scurt timp cel mai vândut ruj la nivel mondial. Mulți ani mai târziu, în 2009, acesta este revizuit de Olivier Echaudemaison împreună cu bijutierul Lorenz Bäumer, creând cel mai luxos ruj al planetei, o bijuterie. Astăzi, Guerlain bifează o altă inovație, rujul personalizat Rouge G!

Alegeți nuanța & ambalajul, pentru a-ți crea propriul stil!

În România sunt disponibile 15 nuanțe noi care vor face pereche cu opt modele de etu elegante și preţioase, iar în anumite țări găsești gama completă, cu 30 de culori și 15 carcase. Noile ambalaje pot fi schimbate cu ușurință între ele, pentru a completa orice stil.

Începând cu 1 mai, Rouge G de la Guerlain va fi disponibil în magazinele Sephora, Douglas, Marionnaud și Kendra la un preț aproximativ de 238 lei (rujul, plus carcasa, care se achiziționează separat).

Recomandari
Unica.ro
Mai multe din beauty