Cum sa iti creasca parul mai repede si mai sanatos

Vrem un par puternic si frumos, dar ce facem pentru asta? Iti dezvaluim 10 sugestii benefice care te ajuta sa iti mentii podoaba capilara in forma maxima. Afla cum sa iti creasca parul mai repede si mai sanatos si ce trebuie sa schimbi in rutina de ingrijire.

Cum sa iti creasca parul mai repede si mai sanatos

Totul vine din interiorul organismului. Nu te astepta sa ai un par radios si rezistent, daca ai un stil de viata haotic. Din pacate, nu exista un truc pe care il pui in aplicare si gata, ai un par superb, ci o sinergie de lucruri, activitati, alimente si chimicale de care trebuie sa tii cont. Iti spunem cum sa iti creasca parul mai repede si mai sanatos si la ce sa fii atenta:

MASAREA SCALPULUI

Sigur stii cat de mult ajuta masajul, dar ceea ce neglijam noi toate, este masarea scalpului. Prin masaj, circulatia sangvina este stimulata si nutrientii patrund mai usor in foliculul parului. Te poti masa delicat, cu buricele degetelor, in timp ce te samponezi sau dimineata, inainte de periere. In farmacii, exista tratamente pentru masajul scalpului sau poti apela la uleiuri naturale, bogate in ingrediente bune parului (uleiul de masline sau de cocos).

UN MIX DE VITAMINE

Nu stii cum sa-ti creasca parul mai repede si mai sanatos? Apeleaza la vitamine! Complexul de vitamine B si antioxidantii fortifica podoaba capilara si ii dau stralucire parului. Ai grija la alimentatie si, daca nu consumi suficiente alimente bogate in antioxidanti si vitamine (seminte, cereale, legume, fructe), intra intr-o farmacie si ia-ti suplimente alimentare pentru par, care iti vor ajuta si unghiile sa creasca mai repede, dar si pielea, sa devina mai frumoasa. Stiai ca betacarotenul este important in cresterea parului? Cauta-l in legumele verzi si in fructele rosii sau portocalii (morcovi, caise, sparanghel,spanac, broccoli, grapefruit, prune, oregano, patrunjel, ceapa, ardei gras, prune, dovleac, cartofi dulci , etc).

FYI: MEDICAMENTE

Exista anumite medicamente care incetinesc cresterea parului: cele pentru tensiune, afectiuni cardiace, artrita sau depresie, cat si pilulele contraceptive.

VICIILE

Toti avem vicii, dar orice exces se plateste! Alcoolul, fumatul, cafeaua in doze mari si aportul excesiv de zahar incetinesc metabolismul, lucru care determina o crestere lenta a parului sau caderea acestuia.

ALIMENTATIA

Sigur nu iti spun vreo noutate, dar trebuie sa constientizezi adevarul: alimentatia conteaza pentru sanatatea parului si a unghiilor. Ceea ce mananci, ceea ce bei, se reflecta si asupra parului. Consuma alimente bogate in vitamine (A,B,C,D,E) si acizi grasi omega 3, proteine, zinc si magneziu. Legumele, fructele proaspete sunt binevenite si asigura-te ca regimul tau nutritional include: spanac, linte, fasole, ulei de peste, seminte bune, cereale integrale, peste. Toate ajuta si se vede – iti spun din propria experienta! Si nu uita sa te hidratezi!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din beauty