Beauty report Cele mai hot produse ale anului 2009

O serie de produse noi si inovatoare au iesit din laboratoarele sofisticate ale companiilor de cosme­tice pentru a schimba pentru totdeauna conceptia noastra despre infrumusetare, ingrijire si machiaj. Bine ai venit in viitorul frumusetii! Cristina Sima investigheaza...

Beauty report Cele mai hot produse ale anului 2009

Nu-mi plac filmele SF si nici nu mi-au placut vreodata. In afara de Razboiul stelelor, la care ma uitam cu fascinatie datorita printesei Leia, si de Back to the Future (pentru ca ma gindeam, cu mintea mea de copil, ca daca as avea o astfel de masinarie, as putea repara toate prostioarele pe care le faceam, inainte sa vina parintii mei acasa), ideea de robotizare excesiva si dezumanizare fortata a tot ceea ce consideram esential in viata nu mi se parea deloc amuzanta. Cu toate acestea, astazi sint incintata de noua generatie de creme antiaging, foarte high-tech, obtinute prin niste proceduri care seamana mai degraba cu o sinergie intre alchimie si tehnologia cea mai avansata.

Specialistii din laboratoa­rele companiilor de cosmetice au elaborat pentru acest an, dupa nenumarate studii de specialitate si documentare riguroasa, formule noi care vizeaza chiar ADN-ul celular, pentru a preveni imbatrinirea, potiuni cu concentratii mari de ingrediente antiaging, machiaje aproape invizibile datorita texturilor second-skin sau parfumuri create din ingrediente naturale. Draga mea, anul acesta promite sa fie plin de surprize in ceea ce priveste produsele de infrumusetare si sintem abia la inceput. Impros­pa­teaza-ti kit-ul de beauty cu cele mai nou lansate produse ale anului. Crede-ma, ai de unde alege…

Parfumuri
Jean Paul Guerlain spunea ca „un parfum trebuie sa fie ceva mult mai misterios decit o copie a unui miros din natura. Cind un barbat se apropie de o femeie, nu ar trebui sa simta aroma unui trandafir, de exemplu; parfumul ei ar trebui sa-i inspire insasi femeia…”. Consider aceasta afirmatie cit se poate de adevarata si poate acesta este si mo­tivul pentru care gasesc cu greutate un parfum care sa-mi placa si sa ma defineasca si prefer o combinatie (reteta proprie) de uleiuri esentiale.

Anticipind probabil trend-ul absolut in tot ceea ce inseamna imagine in acest an, creatorii de parfumuri s-au concentrat pe formule mai putin conventionale, pentru a crea arome unice si individuale. Un astfel de exemplu este colectia By Kilian, un best-seller in parfumeriile din lume datorita formulei neconventionale care are ca rezultat o aroma subtila, ciudata, usor androgina si speciala. De asemenea, retetele cu traditie in parfumerie, ca Amouage de exemplu, care contin sute de uleiuri esentiale, sint preferate de tot mai multe femei. Unii designeri insa, ca Thierry Mugler, au preferat sa aleaga formule lejere, fara prea multe ingrediente si note puternice, ca Allien Sunessence care, datorita notelor de lamii de Caraibe, floare de frangipani si senzuala ambra, lasa o tusa delicata de parfum, aproape insesi­zabila, dar foarte prezenta.

Make-up
In acest an, make-up artistii s-au hotarit sa ne faca viata mai usoara si sa nu ne mai dea bataie de cap cu alegerea culorilor in tendinte. Practic, aproape orice este permis, atita timp cit ti se potriveste. Asadar da friu liber imaginatiei si considera machiajul un joc amuzant. Toti specia­listii sint de acord ca tenul este extrem de im­portant, iar pentru 2009 avem formule si texturi aproape invi­zibile, care corecteaza, dau luminozitate si hidra­teaza tenul, fara sa-l incarce. Incearca Photo’Perfection de la Givenchy, care contine niste ingrediente „inteligente” pentru a corecta, acoperi si pentru a da luminozitate tenului (ca dupa un retus digital), avind o textura aproape transparenta.

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Publicitate
Unica.ro
Mai multe din beauty