(P) Nominalizat cea mai bună amenajare a unui spațiu public

De cinci ani ELLE DECORATION a dezvoltat o platformă relevantă de promovare a designerilor români. Puteți vedea nominalizații și câștigătorii din acest an pe elle.ro/decoration. La gala din acest an au fost acordate șapte trofee creație a lui Cătălin Năstăsoiu, precum și un premiu special oferit de Grundig. S-au înscris peste 100 de proiecte, care au primit peste 25.000 de voturi, un nivel record pentru competiție. |ncet, dar sigur, se dezvoltă o piață de design în România și vă invităm să faceți parte din istorie, să vedeți, să susțineți designul românesc și să ajutăm această comunitate tânără și talentată să crească. Pentru că vom crește și noi odată cu ea. Alături de intenția ELLE DECORATION de a stimula creativitatea s-au aflat ClassIN, showroomul de unde designerii pot lua produse de design original, ca să mobilize superbele apartamente din WIN Herastrău. Evenimentul a fost realizat și cu sprijinul Grundig, Ytong, gloTM, și în parteneriat cu Antonescu & Partners. Ne-au fost alături și le mulțumim celor de la Crama Liliac – The Wine of Transilvania, Kronenbour 1664 Blanc și Music Gear. 

(P) Nominalizat cea mai bună amenajare a unui spațiu public

Mr. Blade Barber Shop

(Mihai Grama / Alexandra Dina)

Afacerea Mr. Blade a început în 2015 cu un barber shop deschis de doi prieteni din Reghin, Tiberius Crețu și Mihai Grama, cel din urmă fiind și fost câștigător ELLE Decoration Design Awards la categoria design de obiect.

„Inițial am vrut să deschidem un spațiu mai mare, cu motociclete custom, cu service moto, cu barber shop, un univers mai menish, care să adune în jurul său o comunitate urbană, young, însă ne-a fost teamă, pentru că încă în România clientela de genul ăsta nu prea exista. Primul pas a fost să deschidem în 2015 un barber shop și să încercăm să aducem gentlemenii la noi în comunitate. După doi-trei ani de zile lucrurile s-au mai așezat, s-a și creat un trend al barber shop-urilor și pseudo-barber shop-urilor. Așa că l-am deschis și pe al doilea, lângă Sala Palatului, sub showroom-ul de mobilă Dalin. N-am făcut nici un compromis pe partea de amenajare. Pot spune că mi-am făcut practic toate mofturile”, recunoaște Mihai Grama.

Amenajarea spațiului de aproximativ 55 de metri pătrați a costat în jur de 40-45 de mii de euro, doar partea de materiale și execuție, fără proiectare, de care Mihai s-a ocupat, împreună cu arhitecta Alexandra Dina. Spre deosebire de primul barber shop, mai young și mai uban, al doilea vizează clientela mai office și mai premium, cel puțin prin aspect.

Scaunele au fost comandate în Marea Britanie, blatul de lucru a fost tot îmbrăcat în faianță hand made, produsă în Olanda, tot mobilierul este custom. Ceramica pentru podea a fost tăiată special pentru a fi placată pe diagonală și pentru a crea senzația de spațialitate. „Am încercat să inserăm elemente care amintesc de barber shop-urile din Londra anilor ‘20, care erau folosite și pe post de stomatologii, drogherii. În fața recepției o vitrină găzduiește obiecte de grooming puse la vânzare și am lansat și primul ulei de barbă Mr. Blade, organic, natural, produs de o amică din Reghin.”

Spațiul a fost inclus pe harta Cartierului Creativ al celor de la The Institute și găzduiește adesea evenimente, workshopuri și petreceri.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Unica.ro
Trending news
Mai multe din elle decoration